Test Footer 2

Angin Ini Mengingatkan saya


http://aspakb.blogspot.com
Angin dingin mengingtkan saya
Senyum dan kekalahan
pertemuan dan perpisahan
menyentuh pada waktu fajar
Angin dingin mengingatkan saya .

Pada malam hari dan pagi
tidak kemarin dan besok,
Anda dan saya,
selalu pada kita
Angin dingin mengingatkan saya .

Mimpi kedua
tambang adalah milikmu
Madu yang manis,
dan keterlibatan palsu
Angin dingin mengingatkan saya.

Panas menyengat
Di jalan pulang,
tangan Dingin membeku
semua Gairah cinta,
Angin dingin mengingatkan saya

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Sometimes I think back about my life before and I barely remember anything. It's like I didn't live before. Once I started to travel, everything felt more intense. Every day was a new adventure. I paid attention to details. I got lost. And addicted. Addicted to this kind of lifestyle. I never wanted to go back to a daily routine. Sitting in an office and doing some job from 9 to 5 seemed like the most ridiculous thing on earth. What a waste of lifetime!

0 komentar:

Posting Komentar